clipart

Friday, December 18, 2009

..hari ini dalam sejarah...

ari ni bersamaan dengan 19 dis.2009..bukan hari raya...
*
**
***
**
*
mula2 skali aku nk ucap beribu2....berjuta2....beratus2..berpuluh2 ucapan time kasih pada sorng insan yg nme x-tion kamen...dia da tolng lahirkan kn blog yg comey dan canggih ni untuk aku. klo nk tggu aku yg buat...memg tak dapt la..hihi..harap en. x-tion kamen sudi la terima kasih yg da sy bg td...walaupn x seberapa tapi ikhls dri hati suci...(walaupun tak bpe suci tp ttp nk persan hati ini suci...aku punye hati kn....biar la...)maka dgn rasminya aku umumkn bhwa aku da ada blog...meksih:)....nnti sila2 la lawa kn lagi blog sy ni ye...hahahaha.

kedua....ari ni adalah hari ulang BULAN perhubungn ***** aku ngn orng yg buat blog ni atau nme glamor dia x-tion kamen...so aku anggap ni hadiah dri dia la walaupn dia x ckp pun....diam tak diam, kecoh tak kecoh dah  5 bulan kami mengharungi onak dan duri sme2.....(walau pon x byk duri..tp sakit la jgk.....tmbh2 aku ni kuat ngis)...lama tu..kn???? doa kn kami ye...plz.......
*
*
*
*
*
da tgk da blog kawan2 x-tion kamen..smua lawa...comey je...geram tgk....




~~nnti kwn2 blik uma ley la eksen kt dorng aku da ada blog...bukn lg buta blog...haha

8 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hehe..awk, ade spelling salah la..thanks jugak,,

notakaki : teguran dari calon SPM 04 yg dpt A1 BM.hehehe

whitedaisy said...

awk.....sy pon A1 BM SPM dlu k....biasa la...orng bru blaja kn...bru tau blog tu ape benda..hikhik

Unknown said...

yahhh mmg cntik blog ni dear;)

whitedaisy said...

meksh atin...but...xtion kamen yg tolng buat kn..hhi

Unknown said...

xpa2 xtion kamen pn xtion kamen lah..hehe asal cntk kan

whitedaisy said...

hihi..a.ah...daisy tak reti nk buat benda ni...haha

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

ehem2..ape sebut2 nama org ni..ptut la dr td tebatok batok..haha

whitedaisy said...

hhaha...ngumpat sket pon da terbatuk2 ke...heeee