Friday, December 18, 2009

..hari ini dalam sejarah...

ari ni bersamaan dengan 19 dis.2009..bukan hari raya...
*
**
***
**
*
mula2 skali aku nk ucap beribu2....berjuta2....beratus2..berpuluh2 ucapan time kasih pada sorng insan yg nme x-tion kamen...dia da tolng lahirkan kn blog yg comey dan canggih ni untuk aku. klo nk tggu aku yg buat...memg tak dapt la..hihi..harap en. x-tion kamen sudi la terima kasih yg da sy bg td...walaupn x seberapa tapi ikhls dri hati suci...(walaupun tak bpe suci tp ttp nk persan hati ini suci...aku punye hati kn....biar la...)maka dgn rasminya aku umumkn bhwa aku da ada blog...meksih:)....nnti sila2 la lawa kn lagi blog sy ni ye...hahahaha.

kedua....ari ni adalah hari ulang BULAN perhubungn ***** aku ngn orng yg buat blog ni atau nme glamor dia x-tion kamen...so aku anggap ni hadiah dri dia la walaupn dia x ckp pun....diam tak diam, kecoh tak kecoh dah  5 bulan kami mengharungi onak dan duri sme2.....(walau pon x byk duri..tp sakit la jgk.....tmbh2 aku ni kuat ngis)...lama tu..kn???? doa kn kami ye...plz.......
*
*
*
*
*
da tgk da blog kawan2 x-tion kamen..smua lawa...comey je...geram tgk....




~~nnti kwn2 blik uma ley la eksen kt dorng aku da ada blog...bukn lg buta blog...haha

8 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hehe..awk, ade spelling salah la..thanks jugak,,

notakaki : teguran dari calon SPM 04 yg dpt A1 BM.hehehe

whitedaisy said...

awk.....sy pon A1 BM SPM dlu k....biasa la...orng bru blaja kn...bru tau blog tu ape benda..hikhik

@re-t!N said...

yahhh mmg cntik blog ni dear;)

whitedaisy said...

meksh atin...but...xtion kamen yg tolng buat kn..hhi

@re-t!N said...

xpa2 xtion kamen pn xtion kamen lah..hehe asal cntk kan

whitedaisy said...

hihi..a.ah...daisy tak reti nk buat benda ni...haha

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

ehem2..ape sebut2 nama org ni..ptut la dr td tebatok batok..haha

whitedaisy said...

hhaha...ngumpat sket pon da terbatuk2 ke...heeee