Tuesday, June 29, 2010

1 JAm YaNG TerBuang

pukul 2 am


-tetiba terjaga dari tdo
-sbb aku dahaga sgt
-tgk fon ada beberapa msg n miskol dri kamen
-kol kamen balik...dia jwb..tp mmg dia ckp mamai-mamai la....manja la kunun...sian dia...
-buka laptop kununnya nk wat entry sbb aku kesian kt kamen yg dh putus asa dek kerana aku dh sawangkn blog yg di buat kn untk aku ni....
-maaf ye kamen

pukul3 am


-tgk...skrng dh pukul tiga,,,,aku msih duk ats kerusi merah aku ni..
-aku taip dua tiga baris aku backspace balik...pastu aku taip lagi....and aku backspace lagi...
-akhirnya bru aku sdar:

********ku ni hanya reti tulis sesuatu kt kertas je....apa-apa kertas pon tak pe...smpul surat pon boleh....tp bila mengadap laptop ni aku sush nk luahkan..


kul 3.42 a.m

anak-anak ku...

anak-anak ku jgak..

anak ku sazali....

ikan budk uma aku yg dh mati....gmbr ni aku ambil sblm beliau di mndi jenazahkan tnpa di kafankan...

sekian....tido dlu...dh pukul 3.52 am....daaaaaaaaaaa...klo tak tido nnti makin jahanam entry ni aku melalut.....dh bercmpur smua benda ni...maaf ye...











salam

Monday, June 21, 2010

haaa..brani?


meLAYU yang paling ramai jadi mangsa
&
meLAYU jugak la yang ramai jd pemangsa
mana la bunga xLAYU sblm kene petik
kalau pakai pun ketat2
dedah sana
dedah sini
bentuk v,w,x,y,z (td aku baca kt blog kata si kila)

ade cara xnk bg kene rogol x?

1) pakai tutup aurat..
xtutup pun jgn la dedah bentuk yg pelbagai tu..

2) jgn kuar uma..
tp kl xkuar uma, cm chihuahua bwh myvi bon alvin pulak

3) seni mempertahankan diri
ade masa ke pmpn skg nk blaja silat, judo,tekwando, sume tu?sibuk g keje clubbing ade la

4) cara ni..terbaru..hehehe


AFRIKA SELATAN: Satu kondom bergigi direka khusus untuk wanita sebagai senjata mmepertahan diri dilancarkan di Afrika Selatan, baru-baru ini.


‘Rape-AXe’ diilhamkan Dr Sonnet Ehlers empat dekad lalu. Ketika itu, Ehlers yang berusia 20 tahun bertugas sebagai penyelidik perubatan menemui mangsa rogol yang dianggapnya bagaikan mayat hidup.

Dalam temu bualnya bersama CNN, Ehlers melaporkan mangsa memberitahunya, “Alangkah bagusnya jika saya punya gigi pada alat sulit saya” dan Ehlers berjanji akan mencipta alat seumpama itu bagi membantu wanita lain. Sebagai menepati janjinya, Ehlers mencipta ‘Rape-Axe’ yang mempunyai gigi dan berfungsi mencengkam alat sulit lelaki ketika melakukan hubungan seksual.
Alat berkenaan hanya boleh dibuka pakar perubatan. “Sekiranya alat ini berfungsi, lelaki terbabit tidak boleh berjalan ataupun buang air kecil,” ” jelas Ehler. - Agensi.



hahahahahaaa??
mgkin blh selamat skit.

lagi mau rogol kaum hawa?

kang ada yang x boleh berjalan @ kencing

elok2 boleh kencing berdiri, kang pakai tiub kang

gantung beg air kt tepi pinggang

gyahahahaha (hellioz, aku tiru ko punye gelak jugak)






bile produk ni nk masuk asia..cepat laaa~~~

supaya xbyk bunga yg meLAYU sblm dipetik org





tp aku masih x paham pmpn yg sggup jual maruah sbagai bukti cinta
ade yg cm sronok pun ade

wtf???

s**s tepi tangga?
luna maya vs arel peterpan?
s**s budak sekolah?


kejadahnye!




salah satu tanda kecil kiamat adalah

Zina bermaharajalela.



“Dan tinggallah manusia-manusia yang buruk, yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman mereka inilah kiamat akan datang.” – Sahih Muslim