Tuesday, June 29, 2010

1 JAm YaNG TerBuang

pukul 2 am


-tetiba terjaga dari tdo
-sbb aku dahaga sgt
-tgk fon ada beberapa msg n miskol dri kamen
-kol kamen balik...dia jwb..tp mmg dia ckp mamai-mamai la....manja la kunun...sian dia...
-buka laptop kununnya nk wat entry sbb aku kesian kt kamen yg dh putus asa dek kerana aku dh sawangkn blog yg di buat kn untk aku ni....
-maaf ye kamen

pukul3 am


-tgk...skrng dh pukul tiga,,,,aku msih duk ats kerusi merah aku ni..
-aku taip dua tiga baris aku backspace balik...pastu aku taip lagi....and aku backspace lagi...
-akhirnya bru aku sdar:

********ku ni hanya reti tulis sesuatu kt kertas je....apa-apa kertas pon tak pe...smpul surat pon boleh....tp bila mengadap laptop ni aku sush nk luahkan..


kul 3.42 a.m

anak-anak ku...

anak-anak ku jgak..

anak ku sazali....

ikan budk uma aku yg dh mati....gmbr ni aku ambil sblm beliau di mndi jenazahkan tnpa di kafankan...

sekian....tido dlu...dh pukul 3.52 am....daaaaaaaaaaa...klo tak tido nnti makin jahanam entry ni aku melalut.....dh bercmpur smua benda ni...maaf ye...











salam

Monday, June 21, 2010

haaa..brani?


meLAYU yang paling ramai jadi mangsa
&
meLAYU jugak la yang ramai jd pemangsa
mana la bunga xLAYU sblm kene petik
kalau pakai pun ketat2
dedah sana
dedah sini
bentuk v,w,x,y,z (td aku baca kt blog kata si kila)

ade cara xnk bg kene rogol x?

1) pakai tutup aurat..
xtutup pun jgn la dedah bentuk yg pelbagai tu..

2) jgn kuar uma..
tp kl xkuar uma, cm chihuahua bwh myvi bon alvin pulak

3) seni mempertahankan diri
ade masa ke pmpn skg nk blaja silat, judo,tekwando, sume tu?sibuk g keje clubbing ade la

4) cara ni..terbaru..hehehe


AFRIKA SELATAN: Satu kondom bergigi direka khusus untuk wanita sebagai senjata mmepertahan diri dilancarkan di Afrika Selatan, baru-baru ini.


‘Rape-AXe’ diilhamkan Dr Sonnet Ehlers empat dekad lalu. Ketika itu, Ehlers yang berusia 20 tahun bertugas sebagai penyelidik perubatan menemui mangsa rogol yang dianggapnya bagaikan mayat hidup.

Dalam temu bualnya bersama CNN, Ehlers melaporkan mangsa memberitahunya, “Alangkah bagusnya jika saya punya gigi pada alat sulit saya” dan Ehlers berjanji akan mencipta alat seumpama itu bagi membantu wanita lain. Sebagai menepati janjinya, Ehlers mencipta ‘Rape-Axe’ yang mempunyai gigi dan berfungsi mencengkam alat sulit lelaki ketika melakukan hubungan seksual.
Alat berkenaan hanya boleh dibuka pakar perubatan. “Sekiranya alat ini berfungsi, lelaki terbabit tidak boleh berjalan ataupun buang air kecil,” ” jelas Ehler. - Agensi.



hahahahahaaa??
mgkin blh selamat skit.

lagi mau rogol kaum hawa?

kang ada yang x boleh berjalan @ kencing

elok2 boleh kencing berdiri, kang pakai tiub kang

gantung beg air kt tepi pinggang

gyahahahaha (hellioz, aku tiru ko punye gelak jugak)






bile produk ni nk masuk asia..cepat laaa~~~

supaya xbyk bunga yg meLAYU sblm dipetik org





tp aku masih x paham pmpn yg sggup jual maruah sbagai bukti cinta
ade yg cm sronok pun ade

wtf???

s**s tepi tangga?
luna maya vs arel peterpan?
s**s budak sekolah?


kejadahnye!




salah satu tanda kecil kiamat adalah

Zina bermaharajalela.



“Dan tinggallah manusia-manusia yang buruk, yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman mereka inilah kiamat akan datang.” – Sahih Muslim

Saturday, May 22, 2010

StART PAkaI BAju kecIK....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

...DH HAPDATE DAH.... (lega)

(mulai hari ni aku berazam nk hapdate blog tiap hari....xnk lagi tulis pasal taik musang, taik ayam atau taik pakwe ku a.k.a extion kamen)

Wednesday, March 24, 2010

takut tetbe~

bila tengok pic kat ohtidak.com tadi aku rasa nak nangis tiba-tiba...


muka aku turut berubah jadi cam ginih------------------------------------------------->>


















tapi aku pujuk hati aku balik... aku bermonolog dalaman...."ala tu photoshop 

je....jangan takut lah..kalo nak compem try tanya alvin..mesti dia tau tu pic betol 

ke photoshop punye..."

so kat cni aku nk tanya....."wahai en.alvin...ni pic betol ke tipu ye???"...

aku harap ia adalah photoshop punye...sebab ia menakutkan aku....(tp kalo betol aku redha....ni menunjukkan kuasa ALLAH S.W.T)

tp kt ohtidak.com dia dah bg amaran kat aku bahwa......
-
-
-
-
-
-
-
-
~Memang pelik tapi cantik awan yang tiba-tiba muncul di Uruguay ni. Di mana ianya jarang-jarang terjadi di mana-mana sahaja lagi-lagi Malaysia. Ini bukan Photoshop ye. Harap maklum.~Kata ohtidak.com

ni la pic tu....
.
.
.
.



Aku jadi makin takut....takot bumi akan digulung dan aku tak sempat bertaubat....

ye la...aku bukan manusia yang baik dan sempurna...sure-sure la aku takot...

bila tgk pic ni aku rasa cm bumi ni akn di gulung oleh awan yang cantik ni....ala....cm korang gulung tikar tu....

aku takut...mak...abah...huhuhu










sunber: ohtidak.com

Tuesday, March 23, 2010

my first time....

salam....

(alvin...jgn kata blog aku blog beruang lg ...sbb aku tak tulis pasal beruang lg kn???:)


my first time tu bukan merujuk pada malam pertama ke ciuman pertama ke hari jadi pertama ke apa2 
lg lah... 

tp merujuk kepada first time aku dpt award..ni dia...



aku tak tau nk wat cne lepas wena syg bg award ni....

so aku ikut je pe yg dia buat...haha...maaf ye.....thx sgt ye...

nk kne jawab soalan kn???

hah..ni dia..


1) My real name is AD....... AD..... azis
2) I'm a BUDAK SEKOLAH...
3) I HATE orang yang garang...menci!!!menci!!!
4) I LOVE my family, my fren, my extion kamen, money..... and soon..:P
5) I'm on diet...:)
6) I LOVE doraemon
7) I'm mixed blood..my abah blood + my mak blood...

 nk kene tag org ke???...ok nak tag.....

***dah xtau











Wednesday, March 3, 2010

mUsaNg dAn koPi TeRMahAl di DUniA

APA kaitan musang dengan kopi termahal dunia? Percaya atau tidak, haiwan inilah yang 
bertanggungjawab menjadikan harga Kopi Musang atau lebih dikenali Kopi Luwak
mencecah RM2,298 (AS$600) hanya bagi 500 gram.. mahal tu~~

musang ni memang memilih..dia pilih kopi yg terbaik punye...

majalah kewangan antarabangsa, Forbes, menyatakan kopi ini memang kopi termahal di dunia.

Keluarga Diraja dan golongan ternama dilaporkan menggemarinya, malah penggemar kopi sejati boleh mendapatkannya dengan harga RM114 (AS$30) secawan di hotel bertaraf lima bintang di Hong Kong...korang kaya tak pe lah....huh~

Hakikatnya, musang yang ditemui di Afrika dan Asia bertanggungjawab 'menghasilkan' kopi termahal ini dengan memakan biji kopi dan ketika proses penghadaman enzim haiwan ini bercampur dengan biji kopi sebelum ia dikeluarkan melalui proses kumuhan. Inilah rahsia yang menjadikan setiap bijinya mengeluarkan rasa kelat yang unik.....ei..patut la sedap.(kata org lain la..bukn aku yg kata)
.
..
...
....
.....
......
.......

ni la gambo biji kopi yg bercampur ngan taik musang tu...

mana satu taik musang dan mana satu biji kopi pon aku dh tak leh bezakn...




sumber: berita harian

Sunday, February 14, 2010

saya org kampung~

hari ni hari raya cina....i pon nk balik kg la...jumpa mak, abah, adik2, kucing2

pkul 9.15 mlm nnti bermulalah perjalanan balik ke kampung...ye la....org kampung kne la blik kg kn

balik kg naik bus je...nk beli tiket flight tak mmpu...klo setakat rm 43.10 tu boleh la

seat 1B akan jadi tempat aku tdo malam ni....depan sekali tuuuuuuuuuu....dalam bus pon nyenyak je tdo...

pastu pagi esk kne turun kt jerteh..bukan kat pasir puteh....sbb daisy beli tiket ke jerteh....tiket ke pasir puteh sold out.... 

glamor sungguh kg daisy sampaikn smua tiket habs dijual...ish2.....

cuti semggu pasti byk keje menunggu ku kot...ceh, cam org penting je kn?biar la...  
.
.
.

.
.
ni tiket yg akan membawa aku balik ke kg..syg dia