Wednesday, January 27, 2010

teddy bear alam maya~ from SENDRA

aku nk ckp time kasih byk2 kt sendra yg umo nye bru mencecah 21 tahun...(belom tua lg..:p)..
jasamu amat lah dikenang:)

dia dah tunaikan permintaan hamba untk memiliki segugus teddy bear alam maya
aku bukan la niat nk susuhkan dia...

tp aku sgt tidak tahu melukis..lukis org lidi je yg aku tau...

bila aku bca entry dia n aku dpt tau yg dia ni pandai melukis, dengan terkedek-kedeknya aku minta dia lukiskn teddy bear untk aku sebijik...
nsb baik dia nk lukis, katanya lukis teddy ni boleh di jadikan sebagai latihan melukis sket2...
klo dia tolak permintaan aku tntu kuciwa la aku..




teddy bear yg dilukis oleh en.sendra sgt lah comey cm aku haha....

kt bawah ni pulak org lidi yg aku sendiri lukis..amat jauh bezanya dengn teddy bear yg di lukis oleh sendra

jeng......jeng...jeng... 



lawa n cantik  x??haha...

aku ada bakat melukis tak??

 

 

27 comments:

yuyuEyuliAnayusOf said...

lawa2!!

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau lukis org lidi ker?macam org teluk intan jer...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

maseh berbakat...
knp org lidi tue mcm kamen???
hahahaha...
lidi kamen...

Lya Colours said...

aku mmg kayu la bab seni2 ni
ko lukis org lidi kira elok sket la kot
kalo aku lukis mau ada rupa rumpai laut agak nye

Sendra said...

wahhh!!!!..tak sangka akan wujud tribute ni..sendra buat tu ikhlas je ehh..tapi terima kasih tw..hehehe

teruskan ehh sokong blog kueh tart!!..kalau ada nak minta lukis apa2 lagi bagi tw lahh ehh..nak masukkan banyak lukisan sendiri ahh pasni dalam blog sendiri....

best!!..owhh,kepada kawan2 KAK daisy ni..slam perkenalan..ni sendra dari blog kueh tart!yoshh!!

whitedaisy said...

yuyuEyuliAnayusOf----org lidi ke teddy bear yg lawa??haha

whitedaisy said...

alvin takda rumah harga 8juta story.... ----- org lidi la..org teluk intan sape??ko sendiri la kot kn alvin..

whitedaisy said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫----haha....cm kamen ke?tak perasan la pulak....mugkn kh aku rindu dia????hhahha...maap la klo rsa geli ngn ayt jiwang aku:P

whitedaisy said...

Lya Colours said... ---haha..klo cm tu ko jgn lukis la lya..sian org lidi nnti tak pasal kene sumph jdi rumpai laut aka algae..haha

whitedaisy said...

Sendra---haha...entry ni pon ikhls untk ucap thx untk sendra...ye..akn ku sokong kueh tart itu....nnti nk mintak lukis pe lg ye....emmmm...nk kne fikir dlu ni:)..
ye kwn2 smua...knal kn ni sendra, pemilik blog kueh tart...dia pndai melukis..so pujuk la dia klo ko nk mintak dia lukis pape..haha

akyda said...

oh ...akak la yg sendra lukis teady bear nie...hehehehe

whitedaisy said...

akyda--haha..yup...akak yg tua ni la...:)

sya ar said...

teddy comel.
org lidi tu pon comel!
serius! :))

whitedaisy said...

sya ar---haha...pujian ni satu penghargaan..ley msuk competition la klo cm nih...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

ko pyer lukisan tu bukan cam org lidi~
tp cam taksasa menyerang khemah pengantin~
wekekee~

tp cun~

ann said...

hoh!..

cantiknyeee...
hahahaha..
gud job!..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

geli???
adesss...
kene cari ubat kat farmasi aku nie...
untuk hilang kan kegelian aku...
hehehehe...

whitedaisy said...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠--haha...taksasa pon taksasa la...jnji cun~hekhek

whitedaisy said...

ann---rsa malu la pulak..hekhekhek

whitedaisy said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫--klo geli gelak suda~..
tak pyh bli ubat...membzir ohw..:)

Love Says it All~ said...

LEARN MAKEUP WITH EYRA RIZAL TOUCH!
MAKEUP CLASSES AVAILABLE!!!
Personal/self grooming makeup class:
-basic class
-introduction of products & tools
-types of foundation
-shading & contouring
-eyebrow shaping
-usage of certain products
-oily, dry & normal skin
-face shape/chart
-suits for dinner, day, event makeup
Personal class schedule:
21/3/2010 : SHAH ALAM RM150/PAX (E.R MINI STUDIO)


Bridal makeup class (2 Days)
-Basic to advance
-(all of the above point)
-including extra tips and tricks
-2 shawl & hair styling
-engagement, wedding, heavy event makeup
**Bridal class schedule:
-27 & 28 FEBRUARY 2010 : SHAH ALAM RM500/PAX (E.R MINI STUDIO)
-27 & 28 MARCH 2010: IPOH RM500/PAX

** classes include goodie bags. different gifts for each individual
** lunch, products & tools will be provided
** certificate of attendance will be given

(Other Promotion)
PHOTOSHOOT/MAKEOVER PROMO 30% OFF!!
Harga asal : RM200/person
Harga Promotion (30% less) : RM140

Package includes:
- 1 A4 size picture
- 3 4R pictures
- Free 1x makeup by Eyra Rizal
** including shawl styling
** including hair styling/ simple hairdo
- Free Cd memory
** add on: Makeup changing RM40/per makeup
** add on: 1 A4 size picture RM10
** add on: extra shooting RM15/10 pictures (will be kept in a CD)

> 10 pictures will be shooting for each person
> limited up to 10 people only
> booking RM50 only


WHEN: 7 MARCH 2010 (SUNDAY)
WHERE: E.R MINI STUDIO @ SHAH ALAM
TIME: 10:30AM (makeup starts)
LATEST BOOKING BY 5TH MARCH.


WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

Moon Death Spell said...

wah...kreatif...
hurmm...tngan saya keras.. tak ley nak buat masam tu

Rowena Chasez said...

lame xsnggah cnie..
ok lagi org lidi awk 2..
sy nyer org lidi xmcm org lidi..
cmne 2??
hahahahaaa~

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

waaa....btol la nmpak cm org lidi raksasa nk serang kemah..hehehe..tp ade nmpak gak r cm org lidi.hehe..

whitedaisy said...

Moon Death Spell---tgn sy pon keras..sbb ada tulng2..sbb tu tau lukis orng lidi je..hihi...klo tgn sendra tak de tulang tak tau la kn...

whitedaisy said...

Rowena Chasez----klo tak mcm orng lidi...emmm...macm orng utan kot:)

whitedaisy said...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ ---- tapi....ada jugk yg kata orng lidi tu cm awk...awk trima ke anugerh gilang gemilng yg dorng beri tu?:)