Thursday, January 21, 2010

belajar bertingkat-tingkat pun....B_D_H



sanggup ke korang minta duit dari bapa korang sebanyak RM1juta?? aku tak sanggup sbb aku tau abah aku xde duit...byk tu RM 1juta. sanggup ke kita pukul bapa kita hAnya kerana duit..??bapa kandung sendiri tu..

tu yg aku heran tu....nape mamat ni boleh pukul bapa dia sendiri guna besi lagi tu....oi.....ko ingat tak sakit ke haaaa?? yg lg aku heran..mamat sengal ni belajar sampai luar negara... jurusan doktor lak tu....npe dia tetap "menten" bodoh ye...

orang lain balik kampung rindu mak ayah..nk tengok mak ayah..mamat ni pulak balik kampung susah2 dari india tub2 pukul bapanya sendiri..mmg sengal...ada masalah duit pon agak2 la bro....tak kn smpai pukul org tua...

ko mental sbb balajar bayk sgt ke?nsb baik aku tolak tawaran g luar negara dulu..hahaha(tipu)....nasib baik aku tak bijak...ei...

ingatlah betapa besar jasa seorng bapa...tnpa seorng lelaki bergelar bapa...siapa la kita....dia yg telah menyumbangkan spermanya untk mendapatkan korang sbgai anknya...=)

~korang tgk kt cni untuk berita penuh pasal mamat ni dan bapanya

29 comments:

sya ar said...

anak tak sedar diuntung.
hehhh.

Sendra said...

kadang2 pasal siami@isteri,anak berubah..haihh

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ini bukan sebab dia pandai ke tak...
sikap tue...
memang dah mcm setan...
nak wat mcm mane...
bodoh pon pukul bapak...
tapi nie pandai ilmu dunia je...
itu bodoh hal2 mcm nie...

Lya Colours said...

aku rasa org cmni elok rejam dgn lembing je
x guna
kalo tau da beso jadik cmni
baik dr kecik lahir2 tuh bapak dia terus pijak je anak dia tuh
baru blaja smpi india dah lupa diri

♥ciK-t0ge ♥ said...

Iskk..
kejaM nYe budaK tuh..
pat0t keciK2 ayah diE peceT id0nG die smPai xde naPas..
da besaU bT haL pLak..
kesiaN si aYah...
;(

whitedaisy said...

sya ar--aku rsa pon cmtu kn...mak bpa dh bela dia pon cukup baik kn

whitedaisy said...

sendra---ibu yg mengandung ke yg bersalah?

whitedaisy said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫---haha...btl2..

whitedaisy said...

Lya Colours--aku lgi stju klo di rejam ngn lembing berkarat.

whitedaisy said...

♥ciK-t0ge ♥--tu la...sian ayh nye yg tua tu...sme2 kita doakn yg terbaik untk mrka skluarga ye:)

ieQa sWetLuv said...

hurmm.. sebab tu la nak didik anak jadi pandai je tanpa menerapkan pengisian rohani dalam diri mereka pun x leyh gak.. anak derhaka memang x kan bahagia dunia akhirat..huh~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang ah btol...
hehehehe...

Zuewairy said...

aiyooo.. giler ke hape mamat nih.. sedey dowh perangai budak2 zaman skg.. dh xingat jasa ibu bapa.. minta dijauhkan la mende2 cmgini;(

whitedaisy said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫---ko memg ske kn...:P

whitedaisy said...

Zuewairy---betol2...aku pon nk minta di jauh kn perangai cm ni...sian mak abah aku nnti...

whitedaisy said...

ieQa sWetLuv---dunia n akhrt kne seimbngkn....bru la soleh....

♥ anayunisqa ♥ said...

tolol punya anak.

-afiera- said...

ni kan da msok tnde2 kiamat (;

whitedaisy said...

♥ anayunisqa ♥---betol2

whitedaisy said...

-afiera----takot:(

✖sLap mE pLz!™✖ said...

neh cite luar or dlm mlysia??

whitedaisy said...

✖sLap mE pLz!™✖----dlm malaysia lg..tu yg sedey tu

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hrp2 komen kali ni leh lepas..tenet slow gile ni..
dl xtionkamen dpt smbung blaja kt india, alvin kt afrika, nini ngn ayu kt angola, lya kalers2 dpt kt zimbabwey..tp ktorg sume tolak xnk g..pasal xnk jd cmni la..hehehe..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

yes!!!!lepas pun stlh 35kali mencuba.hahaha

whitedaisy said...

hahaha...extion kamen---meksh la sbb mencuba untk komen tanpa rsa jemu....perngorbann mu dikenang...aiayaaaa...patt la extion kamen, alvin, nini, ayu, lya colors smua sopan2...tak g blaja luar ngara upe ye...bgus22

Husna Hadzarami said...

baru baca..
duhh..
buruk perangai..
baik la anak yg belajar kampung je tapi tau sayang & hormat orang tua kan?
*sigh*

whitedaisy said...

Husna Hadzarami--btol tu....blja kg pon klo syg mak bapak lg org hormat kn...huh

Hana Ghazali said...

sekolah bertingkat-tingkat, bodoh berlapis-lapis...penah dgr ni?hehe

whitedaisy said...

Hana Ghazali---haha..tak pernh la pulak...tp mmg betol la pe yg di kata tu..bodoh berlapis2..haha