Wednesday, March 24, 2010

takut tetbe~

bila tengok pic kat ohtidak.com tadi aku rasa nak nangis tiba-tiba...


muka aku turut berubah jadi cam ginih------------------------------------------------->>


















tapi aku pujuk hati aku balik... aku bermonolog dalaman...."ala tu photoshop 

je....jangan takut lah..kalo nak compem try tanya alvin..mesti dia tau tu pic betol 

ke photoshop punye..."

so kat cni aku nk tanya....."wahai en.alvin...ni pic betol ke tipu ye???"...

aku harap ia adalah photoshop punye...sebab ia menakutkan aku....(tp kalo betol aku redha....ni menunjukkan kuasa ALLAH S.W.T)

tp kt ohtidak.com dia dah bg amaran kat aku bahwa......
-
-
-
-
-
-
-
-
~Memang pelik tapi cantik awan yang tiba-tiba muncul di Uruguay ni. Di mana ianya jarang-jarang terjadi di mana-mana sahaja lagi-lagi Malaysia. Ini bukan Photoshop ye. Harap maklum.~Kata ohtidak.com

ni la pic tu....
.
.
.
.



Aku jadi makin takut....takot bumi akan digulung dan aku tak sempat bertaubat....

ye la...aku bukan manusia yang baik dan sempurna...sure-sure la aku takot...

bila tgk pic ni aku rasa cm bumi ni akn di gulung oleh awan yang cantik ni....ala....cm korang gulung tikar tu....

aku takut...mak...abah...huhuhu










sunber: ohtidak.com

35 comments:

ber_u_wang said...

semua nya kuasa allah ..dia mampu berbuat apa saja

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

tu pic edit..tapi kau kena bersedia wahai dura2 si musang jadian..
kiamat akan dtg...

Sendra said...

bayangkan awan tu jatuh ke bumi kan..memang sgt menakutkan lahh..

peja said...

hurm...bagus la ada kesedaran cenggitu...

tp cam besa la...kita slalu lupa n alpa~

zulkbo said...

salam Daisy..
SUBHANALLAH..
ALLAHUAKBAR 3X
Betapa kecilnya kita di dunia ni..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nampak la edit...
sekarang semua leh wat...
tapi kene sedia gak kan nak sampai hari Besar itu...

zella y said...

walaupun edit...
tetap takut juga sbb kita xtau bila kiamat akan berlaku kn...

Lya Colours said...

huh bumi akan di gulung
takutt
aku byk dosaaa

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

mak ai....sampey cenggitu skali awannye (baca dgn nada jawa johor ayu detwish.muahahaha..

gmbr yg 1st nmpak real..yg 2nd tu nmpak sgt edit nye.

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

salam
terserah pada Allah S.W.T

Zuewairy said...

gambar ni cantik.. tapi pada masa yang sama menimbulkan keinsafan..

jane said...

cantiknya kuasa Allah kan???












mg kite smua smpt brtaubat






























mati tu pasti hidup























insyaAllah

whitedaisy said...

ber_u_wang----ALLAH MAHA KUASA

whitedaisy said...

ALVIN----mksih sbb menenangkn hati ku ini...
ye...aku akn berubh...doakan aku...hehehe...

whitedaisy said...

sendra--- tak nk byngkn la..takut...

whitedaisy said...

peja---ko pun sllu lupa n alpa cm aku ye???:P

whitedaisy said...

zulkbo----salam zulkbo...ye..aku sunggh kecil dan hina di sisiNYA.

whitedaisy said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫--SME2LAH KITA BERSEDIA,,,,

whitedaisy said...

LYA---sme la ngn daisy...byk dosa..huuhuhu..sllu sakitkn hati org...sllu x ikut perinthNYA....takot

whitedaisy said...

kamen--loghat jawa ayu xleh tggal..haha

whitedaisy said...

CRAZYBEAUTIFUL88--- ye betol

whitedaisy said...

Zuewairy---betol tu....sme2 kita insaf dan berubah:)

whitedaisy said...

jane----insyaallah...

~0~ said...

moga tiada bencana menimpa

Atan Athen said...

kelu lidahku...

tunbegia said...

sungguh kreatiff kanns,

salammm,

*Dak kecikkk* said...

takutnyerrr...:(

Bulan Yang Menggantung Di Langit Osaka said...

http://bulanyangmenggantungdilangitosaka.blogspot.com/

jemput ke belog baru moon

whitedaisy said...

~0~----harp begitu..

whitedaisy said...

atan athen----kelu untk berbicara:)

whitedaisy said...

tunbegia---ye btl tu...

whitedaisy said...

moon...dah folo:)

Razman said...

takpe, sempat gak ko smbut besday harini. hepi besday.

wong ah ian said...

aku dah lupe ape scientific explanation tuk kejadian awan tu..aritu ade bace..baru ingat nak poyo..aduhh

fatin hanani said...

serius menaktkan
wahh tkr bangat
rasa x cukp lagi ibdt
dan bnyk dosa kat dunia ni
huhu tkutt